12 Aralık 2011 Pazartesi

Hello world !

Merhabalar,
Aslında anne bloglarını hiç bir zaman sevmedim. Hamile olduğumu öğrendiğimde kendi bloguma 'burayı asla anne blogu yapmayacağıbenm' demiştim. Nitekim yapmadım da..Orası anne olmadan önceki kimliğimin, benliğimin yeri. Ama şimdi, artık bir anne olan ben eskisi gibi olamayacağımı fark ettim. Evet hala aynı müzikleri seviyorum, sevdiğim yemekler de değişmedi ya da okuduğum kitaplar ama dünyaya bakışım, neyi önemsediğim, önceliklerim değişti. E böyle olunca yazdıklarım da değişecek elbet. Peki neden bir anne blogu yazmaya karar verdim? Çünkü anne olarak söylemek istediğim çok şey var ama paylaşacak pek kimsem yok. Hamileliğimin son ayında hiç bilmediğim ve tanıdığım kimse olmayan bir şehre taşındım, şimdi de minnacık bir kış bebeği olan yani dışarı çıkıp sosyalleşmesi neredeyse imkansız bir anneyim. Yani biraz iç dökme mekanı olacak. Burada yazacak olmamın bir nedeni daha var, çünkü annelik zaman zaman çok korkutucu olabilen bir şey ve başkalarının deneyimleri sizi rahatlatacak tek şey olabiliyor. İşte o yüzden de yazıyorum buraya, benim korktuklarım ve aslında korkulmayacak olanlar başka anneleri korkutmasın diye..İşte bu minvalde merhaba diyorum buraya uğrayan herkese..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder